Poznaj

Najlepsze suplementy

Home / dieta / Dieta na masę

Dieta na masę

kettlebell-1045067_1920

Odpowiednia dieta zwiększająca masę mięśniową przyczyni się do polepszenia efektów pracy na siłowni. Aby zbudować wymarzoną sylwetkę potrzebny jest bowiem odpowiedni zastrzyk energii dostarczonej z przyjmowanych pokarmów, połączony z treningiem siłowym obejmującym różne partie ciała, który tę energię przekształci w mięśnie. Podstawą takiej diety będzie odpowiedni plan żywieniowy uwzględniający indywidualne potrzeby, funkcję wspomagającą mogą spełniać różnego rodzaju odżywki zawierające dużą porcję węglowodanów, a także witamin i minerałów. Dieta zwiększająca masę powinna zawierać takie produkty jak: sery twarogowe, mleko, płatki owsiane, kasze, jaja, drób (pierś z kurczaka, indyka), ryby (łosoś, tuńczyk), ryż, banany i warzywa. Trzeba pamiętać o zachowaniu odpowiedniej równowagi pomiędzy dietą a treningiem, ponieważ wszelkie zaburzenia w tym układzie mogą prowadzić do niechcianych, wręcz odwrotnych efektów. Oprócz właściwego odżywiania i odpowiednio intensywnego treningu, niezwykle ważna jest regeneracja mięśni, a więc przerwy pomiędzy treningami oraz spora dawka snu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Godne uwagi: