Poznaj

Najlepsze suplementy

Home / ćwiczenia / Trening cardio na siłowni

Trening cardio na siłowni

fitness-1730327_1920

Trening cardio to forma aktywności, znakomita dla osób przymierzających się do bardziej intensywnych treningów. Pomaga pozbyć się zalegającej tkanki tłuszczowej, przyspiesza przemianę materii i zwiększa wydolność organizmu. Trening cardio możemy wykonywać z użyciem przyrządów do ćwiczeń: bieżni, rowerka stacjonarnego czy orbitreka; aby przyniósł pożądane efekty musi być intensywny i męczący. Należy pamiętać, że odpowiednio dobrany trening musi uwzględniać indywidualne potrzeby, ewentualne ograniczenia, w przeciwnym wypadku możemy nabawić się kontuzji lub po prostu zniechęcić do dalszej pracy. Przed przystąpieniem do właściwego treningu zawsze pamiętajmy o rozgrzaniu mięśni, a także odpowiednim nawodnieniu organizmu. Ćwiczymy co najmniej 3 razy w tygodniu, od 20 do 40 minut, pamiętając o odpowiedniej intensywności treningu. Przeciwwskazaniem do treningu cardio będą wszelkie problemy z sercem, natomiast u osób otyłych może wystąpić nadmierne przeciążenie kręgosłupa, co należy wziąć pod uwagę przed przystąpieniem do treningu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Godne uwagi: